Doprava a platba
Způsoby platby
Nabízíme tyto platební možnosti:
- Dobírka (od 30,-Kč s DPH)
- Platba kartou
- Platba okamžitým bankovním převodem (máme účet u RB, platba proběhne během pár minut, pokud Vaše banka podporuje okamžité platby, po dokončení objednávky se zobrazí QR kód pro snadnou platbu)
- Platba předem na náš účet (po dokončení objednávky se zobrazí QR kód pro snadnou platbu)
- Platba v hotovosti - při osobním odběru na adrese U Abácie 216, Valašské Meziříčí
Způsoby dopravy
Osobní odběr
- zdarma na adrese U Abácie 216, Valašské Meziříčí v otevírací době pondělí-čtvrtek 8-15 h a pátek 8-14 h
- platba zde jen v hotovosti
Česká pošta - její služby jsou dostupné pouze na území ČR:
- balík Do ruky - doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR (doručení den po podání na poště - není garantováno)
- balík Na poštu - přeprava vnitrostátních balíků až do velikostní kategorie XL (nejdelší strana do 200 cm) po celé ČR, kdy si odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (doručení den po podání na poště - není garantováno)
- Balíkovna - doručení na výdejní místo ČP nebo jejich partnerů v ČR (doručení den po podání na poště - není garantováno)
Zásilkovna domů - je služba společnosti Zásilkovna, kdy Zásilkovna podle aktuálního vytížení partnerů volí, kdo Vám to doručí. (Nejčastěji WEDO (99% případů), nebo DPD) - doručení cca 5 dní (není garantováno)
Pobočky Zásilkovny - přeprava trvá 2-5 dní od odeslání.
GLS - přímé podání GLS. Pro balíky těžší 10kg využíváme přímé podání GLS (doručení do 3 dnů).
Pro zpětné vyzvednutí zásilek využíváme GLS nebo reklamačního asistenta zásilkovny.
Vysvětlení skladových statusů
U nás na eshopu rozlišujeme několik skladových statusů.
Skladem >10 ks - Skladem více jak 10 ks - v našem hlavním skladu máme více jak 10 kusů - pro přesný počet nás kontaktujte.
Skladem <10 ks - Skladem méně jak 10 ks - v našem hlavním skladu máme méně jak 10 kusů.
Dočasně vyprodáno - Produkty nemáme v našem skladu, ale jsou na cestě z továren nebo od výrobce. Produkty nelze objednat, protože neumíme potvrdit datum naskladnění.
Trvale vyprodáno - zboží se přestalo vyrábět, nebude z naší strany již zařazeno do nabídky.
K dispozici máme několik externích skladů, proto taky můžete najít tyto statusy:
1-7 dnů - zboží máme v našem externím skladu a bude dodáno během pár dní (v případě objednání jen produktu s tímto statusem, bude odesláno přímo z externího skladu, v případě mixu produktů s různými statusy bude zboží svezeno na hlavní sklad a poté odesláno).
1-7 dní dle složení objednávky - v případě objednání jen produktu s tímto statusem, bude odesláno přímo z externího skladu, v případě mixu produktů s různými statusy bude zboží svezeno na hlavní sklad a poté odesláno.
Na objednávku - zboží, které nedržíme na skladě, ale je k dostání u našich partnerů - takové zboží je většinou odesláno během 1-2 týdnů, ojediněle se dostupnost může prodloužit, doporučujeme si před objednáním ověřit dostupnost. V tom případě Vás budeme kontaktovat s nabídkou alternativních produktů.
Štítky produktů
V náhledech a detailech produktů jsou používany různé štítky, kterými označujeme různé informace týkající se zboží. Jedná se zejména o tyto štítky:
Novinka - produkt, který byl nově zařazen do naší nabídky
Akce - zboží, které je nějakým způsobem zvýhodněno
Výprodej - zboží, u kterého pravděpodobně nedojde k opětovnému naskladnění či bazarové zboží
Další sklad - zboží, které je v některém z našich skladů. Aktuálně využíváme po Evropě více jak 6 skladů. Při nákupu z některého z těchto skladů je zboží "na objednávku" a z některých uvádíme přesnou skladovou dostupnost ,abychom se vyvarovali nesrovnalostem při objednání. Pokud objednáte zboží přímo z dalšího skladu, bude zboží odesláno jako kdyby bylo v našem hlavním skladu, pokud ale namícháte zboží z více skladů - může se odeslání objednávky prodloužit o pár dní, tj. zboží se musí svést na náš hlavní sklad a následně odeslat k Vám.